Heb je schade opgelopen? Wat moet je doen wanneer je schade hebt?
- Probeer de schade te beperken:
De verzekeringsmaatschappijen stellen verplichte voorwaarden dat je direct maatregelen hebt genomen om verdere schade te beperken. Denk bijvoorbeeld bij een gesprongen
waterleiding om de hoofdleiding direct af te sluiten en het water af te voeren.
Mocht je hiervoor kosten hebben gemaakt, geef dat dat aan bij het melden van de schade.
- Maak foto's (beter te veel dan te weinig) van de schade:
Zodat jij de schade goed in kaart kunt brengen en duidelijk kunt laten zien wat de schade precies is.
- Noteer de datum en tijdstip van de schade
Verzekeraars hebben dit, in geval van bijvoorbeeld waterschade, nodig. Zo kunnen verzekeraars achterhalen of er op dat moment sprake was van extreem weer.
Meld hier de schade digitaal aan. (alle soorten schade inclusief autoschade)
Autoschade melden met je mobiele telefoon via www.mobielschademelden.nl
Je hoeft niet meer het Europees Schadeformulier in te vullen.
Je kunt ook een gratis app downloaden in de Apple App Store en Android Market. De app en mobiele site werken eenvoudig en snel.
Heb je al een schadeformulier ingevuld?
Scan het dan in het stuur het naar: info@hypoinsur.nl
​
Extra schadeservice
Pas bij schade merk je hoe belangrijk het is om goed verzekerd te zijn.
Bij Hypoinsur merk je het verschil als het gaat om schadeservice.
We werken met vrijwel alle verzekeraars. Wij zorgen ervoor dat de verzekeraar snel uitbetaalt.
Als je wil, laten we de verzekeraar de herstelwerkzaamheden bij je uit handen nemen. Je hoeft geen geld voor te schieten. Ook wordt u te woord gestaan door experts, die de schade met zorg voor je in behandeling nemen.
News
We welcome our visitors at Messe Frankfurt 2025
booth A55
​
​